SIKÇA SORULAN SORULAR
 
     
Satılan ürünler orijinal mi?

www.pegi.com.tr ’da satışa sunulan ürünlerin tamamı orijinaldir.
   

Ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?
www.pegi.com.tr üzerinden satılan tüm ürünlerin satış fiyatlarına KDV dahildir.
 
 
Sipariş ettiğim ürün yanlış renkte ya da modelde gelirse ne yapmalıyım?
Ürün elinize sipariş ettiğiniz bedenden, modelden ya da renkten farklı gelirse 0216 485 04 71 - 0216 485 04 18  telefon numarasından müşteri hizmetlerimize ulaşarak değişim yapabilirsiniz.
 
 
Yeni sipariş oluşturdum, siparişimi değiştirebilir miyim?
www.pegi.com.tr  verdiğiniz siparişlerde, siparişiniz henüz kargoya teslim edilmediyse 0216 485 04 71 - 0216 485 04 18  müşteri hizmetlerini arayarak değiştirebilirsiniz.
 
 
Siparişimin teslim edileceği adresi değiştirebilir miyim?
Siparişinizin kargoya verilip verilmediğini kontrol ediniz. Sipariş verdiğiniz ürün kargoya teslim edilmediyse teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Bunun için 0216 485 04 71 - 0216 485 04 18  numaralı telefondan müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.
 
 
Almak istediğim ürün tükendi tekrar satışa çıkar mı?
Stoklarımızın sürekli yenilenmesi sebebi ile ürünler sezon bitmediği müddetçe tekrar satışa açılmaktadır.
 

Siparişim bana ne zaman ulaşır?
Yurt içi siparişler 1-3 iş gününde alıcısına ulaşmaktadır. Yurt dışı siparişlerin ulaşım süresi gönderilen ülkeye göre değişiklik göstermekle birlikte genellikle 1-7 iş gününde teslim edilmektedir.
 
 
Siparişimin kargoya verilip verilmediğini nasıl öğrenebilirim?
Site üzerinden sipariş detaylarım sayfasından sipariş durumunuzu takip edebilirsiniz.
 
 
Kargo ürünü getirdiğinde teslim alırken dikkat etmem gereken bir şey var mı?
Evet. Kargo ile gönderim esnasında kargodan kaynaklı olarak ürünlerde zarar oluşabilmektedir. Bu sebeple ürünü teslim alırken paketinde ezilme, yırtılma ve ıslanma gibi bir durum olup olmadığına dikkat etmelisiniz. Böyle bir durum olduğunda kargoyu teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız.
 
 
Kargo gelmiş ancak beni evde bulamamış ürüne nasıl ulaşabilirim?
Bildirilen adreste bulunmamanız durumunda sipariş verdiğiniz ürün bulunduğunuz adrese en yakın kargo şubesine teslim edilir. 3 Gün içerisinde şubede bekletilir. Kargo şubesine giderek kimlik numaranızla ürünü teslim alabilirsiniz. 3 gün içerisinde alınmayan ürünler www.pegi.com.tr geri gönderilir.
 
 
 
Teslim aldığım ürün defolu ise ne yapmalıyım?
Ürünü iade süresi geçmeden (15 gün) tarafımıza göndermeniz halinde gerekli işlemler yapılarak para iadesi gerçekleştirilecektir. Stoklarımızda aynı üründen olması durumunda yeni sipariş oluşturabilmeniz için bilgilendirileceksiniz.